Trans – Ferro

Camera mea, The Torch Doha

Am ajuns în Doha, Qatar

| 13 Comments

Vă scriu aceste rânduri din The Torch Hotel, cel mai înalt hotel din Doha şi cel mai bine cotat pe Booking. Este primul hotel de 5 stele în care stau şi acesta va fi casa mea pentru prima lună în Doha. Îmi place să încep lucrurile în stil mare ;)

Călătoria spre Doha a început ieri, când am luat trenul spre Aeroportul Henri Coandă. Indiferent că m-am îndreptat spre Valea Prahovei, Cluj Napoca, Viena, Baghdad sau Buenos Aires, mai toate călătoriile mele au început din Gara de Nord.  Călătoria cu trenul a fost ok, vă recomand acest mod de a călători între Bucureşti şi aeroport, mai ales dacă veniţi/plecaţi cu trenul.

Trenul spre aeroportul Henri Coandă

Am zburat cu Qatar Airways, pentru prima dată cu această companie. Am plecat cu întârziere de aproximativ 30′ pentru că trebuiau să dezgheţe aripile (parcă degivrare se numeşte operaţiunea aceasta, nu?). Avionul a fost aproape plin, aveam să aflu apoi că 125 de locuri din 132 la clasa economic au fost ocupate. Majoritatea călătorilor îşi continuau călătoria spre Asia de Sud-Est. Mâncarea a fost ok şi am fost surprins că au şi vin şi nu am ratat ocazia de a bea un pahar de vin roşu. În avion am stat lângă o româncă ce lucrează ca însoţitoare de bord pentru Qatar Airways, acum se întorcea din concediu, deci era simplă pasageră. A fost o întâlnire binevenită, mai ales că mi-a oferit şi prăjitura ei cu ciocolată :P. Glumesc, am discutat aproape tot timpul despre călătorii – avion vs. tren, ea a fost surprinsă şi sincer interesată de cum călătoresc eu cu trenul şi eu am rămas cu gura căscată auzind câte ţări a vizitat până acum (nu dau numărul pentru că ţin la Cezar Imperator :D)

Despre Doha nu prea am ce să vă spun acum, dar voi avea tot timpul pentru a face acest lucru. Voiam să-mi notez şi să împărtăşesc cu voi aceste prime impresii, pentru că sunt proaspete şi pe măsură ce trece timpul, ele se vor schimba. Dacă aveţi întrebări şi curiozităţi, aştept comentariile voastre. Până la urmă acesta este scopul blogului, să vă fiu de folos.

Trebuie să spun totuşi câteva lucruri despre hotel: este în Aspire Zone, este cea mai înaltă clădire din Doha şi Qatar (300 de metri). Din păcate, eu stau la etajul 5, dar l-am rugat pe recepţioner să mă mute la un etaj superior cu prima ocazie. Tot ce există în cameră – lumina, draperiile, aerul condiţionat, televizorul poate fi controlat cu un iPad. Tot de pe acesta pot chema şi room-service-ul. Camera are un pat destul de înalt şi sper confortabil – nu l-am încercat încă. După ce mi-am aranjat hainele în şifonier am deschis televizorul şi am ascultat ştirile de pe Al Jazzera. Această televiziune îşi are originile şi sediul principal în Doha. În România nu mă uitam aproape deloc la tv, dar acum vreau să învăţ araba, aşa că televizorul îmi va fi de folos. Ah, să nu uit: dacă veniţi pe aici, veniţi cu adaptor pentru priză, ei au prize britanice. Eu am venit pregătit :)

Disclaimer: anumite rânduri ce vor apărea pe acest blog şi pe pagina de facebook vor avea o doză de autosuficienţă. Cei care mă cunosc ştiu că aceasta este felul meu de a fi şi de vedea lumea, câteodată scriu ca şi cum aş sta la masă cu voi şi probabil în scris aceste vorbe vor fi percepute altfel. Dacă observaţi totuşi că sar calul cămila, vă rog să mă trageţi de mânecă! :)

Pentru cei care nu ştiu de ce mă aflu în Doha: sunt aici pentru a lucra ca asistent medical în Spitalul Aspetar, un spital internaţional pentru sportivi.

În rest, continuaţi să mergeţi cu trenul, eu voi susţine în continuare acest mod de a călători, chiar dacă nu mă voi bucura de el o perioadă.

Camera mea, The Torch Doha

Patul e foarte înalt şi pare mai mult lat decât lung

Voi abuza de acest espressor

Centrul de comandă. De aici voi prelua controlul lumii (mele mici)

Bine, dacă insisteţi, o poză din baie

Bine, dacă insistaţi, o poză din baie :)

Da, revistele se deschid invers (şoc cultural, nu alta)

Opt In Image
Aboneaza-te pentru a primi si alte articole despre calatorii

13 Comments

1. Ma bucur ca ai ajuns cu bine (si spun asta cu un mic iz de invidie) si ca primele impresii sunt de 5 stele ;) . Inshallah sa iti mearga cum vrei tu. Astept inpresiile despre clinica si despre activitatea de acolo. XOXO

2. Succes Iulian! Sa ne tii la curent cu Doha :D

3. Ma bucur ca ai ajuns cu bine :) aici viscoleste de zor, dar banuiesc ca acolo e cald si sper eu, bine! asteptam cu interes urmatoarele impresii si eu una prefer stilul acesta de a scrie, ca si cum am sta la masa si mi-ai povesti primele impresii de acolo :)

4. Aşteptăm impresiile de la faţa locului.

5. Bai, succes! Sa auzim de bine si spor acolo!

6. Nu-i rau pentru inceput :-)
    Mult succes Iulian!

7. Mulţumesc, Maria! :) Nu trebuie să fii invidioasă, dar dacă vrei, putem face schimb de ţări :P Sigur, vor veni şi impresiile, dar le las să se sedimenteze puţin :)

8. Mulţumesc pentru susţinere! Da, aici e cald, dar mă adaptez eu :)

9. Buna , voi veni si eu in Doha ca asistent medical . Doresc sa comunicam pana atunci …., si dupa !

Lasă un comentariu, călătorule!